تاثیر یوزر فرندلی بودن وب سایت در اینترنت مارکتینگ قسمت سوم
نوشته شده توسط:ع6غ5فق قفث در | ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۱ | ۰ دیدگاهتاثیر کاربرپسندی پایگاه در فروش آنلاین پارت سوم
امکان سرچ پیشرفته در تارنما
یکی از اصلی ترین عوامل کاربرپسندی ،
قراردادن بخش جستجوی پیشرفته در تارنما میباشد. هنگامی که شما هزاران کالا برای
عرضه دارید باید در نظر داشته باشید که حتی با وجود منوهایی کاملا کاربرپسند و مرتب از هرنظر بازهم احتمال دارد
کاربر نتواند کالای مد نظر خود را از بین انبوه
محصولات شما پیدا کند . در این شرایط وجود
قسمتی برای جستجو به صورت پیشرفته در تارنمای شما بسیار کارایی خواهد داشت. زمانی که
بازدیدکننده بتواند با جستجو در میان محصولات شما به
سرعت کالای مد نظر خود را بیابد باعث میشود میزان
کاربرپسندی تارنمایتان به میزان قابل توجهی
ارتقا یابد. به همین دلیل در هنگام مرکز
طراحی سایت ، به این مسئله توجه نمائید زیرا این مسئله در بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر دارد.
بخش ها و آیکون های میانبر
مناسب
میتوانید با استفاده از دکمه ها و علائم میانبر کار را برای کاربران بسیار ساده کنید ،
مثلا میتوانید با گذاشتن یک آیکون ثبت سفارش در آخر متن مربوط به هر محصول بازدیدکننده را به صفحه
خرید مربوط به این محصول منتقل کنید یا مثلا با گذاشتن
دکمه اضافه به سبد خرید شرایطی برای بازدیدکنندگان فراهم
کنید که به راحتی کالاهای مد نظر خود را به سبد بیفزایند . طراحی
سایت در استان مرکزی به این موارد بسیار توجه دارد.
نظرات
ارسال نظر