نحوه کاشت مو

نوشته شده توسط:ع6غ5فق قفث | ۰ دیدگاه

عنوان: سبک های جدید کاشت مو و ترمیم مو

این مقاله در مورد کاشت ناخن می باشد.

داشتن موهای زیبا و توجه و اهمیت به سلامت و زیبایی موها تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر هر فردی دارد و میتواند رابطه مستقیمی با سلامت  شخص داشته باشد. هر مویی به طور طبیعی سالم و زیباست، ولی فعالیت های روزمره، آلودگی ها، استرس ها و پرتوهای ماورای بنفش نور خورشید (از طریق ایجاد رادیکال های آزاد) موجب تخریب ساختمان مو و مخصوصاً ریشه موها می‌شوند. به این ترتیب ظاهر مو آسیب دیده و شانه کردن موها مشکل می‌شود. برای بازگرداندن سلامت و زیبایی به موها رعایت موارد زیر ضروری است:

نظافت موها نقش اساسی در سلامت جسمی‌و روحی هر فرد ایجاد می‌کند و باعث شادابی و سرحال بودن فرد می‌شود و همچنین او را در انجام کارهای روزانه اش فعالتر می‌کند.بهداشت مو و پوست سر را رعایت کنید.داشتن موهای مرتب و اصلاح شده نشانه نظم و انضباط در زندگی و نشانه اهمیتی است که فرد به نظافت شخصی خود می‌دهد.استرس های عصبی، عاطفی و هیجانی با تحریک ترشح اندروژن ها باعث ایجاد موی چرب می‌شود.به میزان کافی از مواد غذایی حاوی ویتامین های A و E مانند سبزیجات تازه استفاده کنید. مصرف بیش از حد قند و چربی باعث افزایش چربی مو می‌شود.بیماری های داخلی مثل بیماری های کبدی و صفراوی، چاقی و یبوست باعث چربی مو می‌شود.

بیماریهای مهم  مو

1- ریزش مو
ناراحتیهای عصبی ، نگرانی ، دلواپسی ، اندوه ، کم خوابی و یا بدخوابی سلامت موها را به خطر می‌اندازد و رشد آنها را متوقف کرده و موها دچار ریزش می‌شوند. موها به هر رنگ و از هر جنس که باشد، نیاز به تغذیه و مراقبت دارد. یک برنامه غذایی که به اندازه کافی ویتامینهای گروه ب و نیز آ و ث و همینطور کلسیم ، آهن ، مس و ید داشته باشد، سبب می‌شود که موها زیبا بمانند. خوردن شیرینی ، نوشابه‌های گازدار ، قند و شکر و استفاده از  برسهای نایلونی باعث ریزش بیشتر مو می شود.

2- شوره سر:
یکی از بیماریهای شایع مو، شوره سر است که باید آن را درمان کرد. بسیاری از پزشکان اعتقاد دارند که شوره ی  سر در اثر تغذیه نادرست ، نگرانی، هیجان ، عدم تعادل هورمونها و استفاده زیاد از مواد آرایشی مو، پدید می آید. برای مبارزه با آن، می بایست ابتدا علت را یافت و سپس به درمان پرداخت. خوردن سبزی ، مواد پروتئین دار و غذاهایی که ویتامینA وE و Bدارند، به مقدار فراوان توصیه می شود.
یکی از مؤثرترین راه های از بین بردن شوره سر، استفاده از سرکه است. باید به مقدار مساوی آب و سرکه را مخلوط کرده سپس موها را به چند قسمت تقسیم نموده و به کمک یک تکه پنبه، محلول آب و سرکه به پوست سر مالیده شود و سپس مو شسته شود.

در این مقاله اشاره ای به کاشت مو شده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,برگزاری مراسم و ... در وبلاگ منتشر میشود.