اصول خرید کفش عروس زیبا و شیک

نوشته شده توسط:ع6غ5فق قفث | ۰ دیدگاه

عنوان: نحوه مرتب کردن و فرم دادن به ابروها

این مقاله در مورد آتلیه عروس می باشد

برگزاری مراسم عروسی در فصل زمستان مزایای زیادی دارد و میتواند عروسی شما را منحصربفرد و رویایی کند و شما میتوانید مراسم عروسی بسیار جذابی داشته باشید.حتما  فکر می‌کنید عروسی در زمستان ایده خوبی نیست. اما تا همه  مزایایش را ندانید، با عجله نتیجه‌گیری نکنید. جشن کریسمس و سال نو می‌تواند فضای خوبی  برای عروسی‌تان ایجاد کند. عروسی زمستانی ، دورهمی کوچک فامیلی را یاد‌آور می‌شود و می‌تواند حتی در خانه برگزار شود. با یک شومینه بزرگ و تعداد زیادی شمع. اگر در مناطق پربرف باشید، می‌توانید سورتمه‌رانی کنید، برف‌بازی کنید و خودتان را با نوشیدنی داغ، گرم کنید. در اینجا چند دلیل آورده‌ایم که چرا عروسی در زمستان خوب است. گرفتن جشن عروسی با هزینه  کم، شانس بزرگی است. زمستان فصل کم شدن جشن‌های عروسی است و تخفیف‌های زیادی وجود دارد.

گل‌فروشی‌ها، مزون‌های لباس، طراحان دکور، آرایشگاه‌ها و غیره. خیلی از عکاسان و رستوران‌ها برای فصل زمستان تخفیف ویژه می‌دهند و وقت‌شان در این فصل آزادتر است و می‌توانید هر تاریخی را که می‌خواهید برای جشن معین کنید.

دسته گل‌های زمستانی جزو زیباترین دسته گل‌ها هستند. در مورد دسته گل عروسی‌تان کمی خلاق باشید. چیزهایی که می‌توانید استفاده کنید تا دسته گل‌تان بی‌مانند شود عبارتند از:
- تکه‌های خشک شده  مرکبات مثل پرتقال ولیمو
- چوب دارچین
- وسایل تزیینی کریسمس
- برف دانه  تزیینی
- میوه  کاج
- توپ‌های رنگی





شما می‌توانید برای نورپزدازی مراسم خود از شمع یا چراغ‌های ال ای دی استفاده کنید و فضای مکان برگزاری را رومانتیک‌تر کنید. همچنین سرو کردن شیرینی‌های گرم یا دسرها و غذاهای سنتی گرم (شله زرد و فرنی به جای بستنی و آبمیوه تابستانی) هم یکی دیگر از مزایای عروسی کردن در زمستان است که می تواند باعث شود مراسمی سنتی، متفاوت و جالب داشته باشید.

سعی کنید ایده های خاص خودتان را اجرا کنید، برای مثال می توانید شومینه هایی بزرگ در محوطه تعبیه کرده، در کنار آن ها میز های سرو نوشیدنی قرار دهید تا مهمانان هنگامی که از گرمای آتش لذت می برند، بتوانند نوشیدنی هایی مثل شیرکاکائوی داغ یا چای نیز بنوشند.اگر قرار است چند مدل غذا سرو کنید، به جای یکی از پلوها یا کباب ها غذاهایی مثل سوپ یا آش را در برنامه داشته باشید. همچنین حتما از ظرف های شمع دار برای دیس های غذا استفاده کنید، زیرا به دلیل سرمای هوا ممکن است غذاهایتان سریعا سرد شوند. اگر در کنار نوشیدنی ها یخ می گذارید، حتما بلافاصله بعد از شام مهمانان را با یک نوشیدنی گرم پذیرایی کنید.

شما می‌توانید از یک شنل یا کت مخملی برای گرم نگاه داشتن خود استفاده کنید و مطمئن باشید که هم حجابتان بهتر حفظ می شود و هم جذابیتتان چند برابر می‌شود. البته دقت داشته باشید که تهیه کردن چنین چیزی هزینه‌هایتان را هم بالا می‌برد. اگر دوستی را می شناسید که می‌تواند به شما کت یا شنل خود را قرض دهد، بهتر است از این گزینه استفاده کنید یا از مزون اجاره کنید.

دراین مقاله اشاره ای به آرایشگاه عروس شده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,برگزاری مراسم و ... در وبلاگ منتشر میشود.