مکان های توریستی سرزمین فرانسه

نوشته شده توسط:ع6غ5فق قفث | ۰ دیدگاه

مکان های زیبای سرزمین فرانسه

قصر روهان

که کاخ روهان پالاز
 نیز گفته می گردد در واقع اسم یکی از قصر های خیلی زیبای کشور فرانسه از دید معماری

می باشد. این هتل نمونه بارز از معماری سرزمین  تورفرانسه  به حساب می آید و با نام تالار شهر همچنین شناخته می شود.


پل سنگی

در بوردو یازجمله زیباترین پل های سنگی سرزمین فرانسه است. این پل سنگی و قوسی ظاهر روی رودخانه گارون ساخته شده است و جز پل های مشهور جهان به شمار می رود.

فرانسه
وینیون

دلیل شهرت اوینیون برای گردشگران، خیابان های قدیمی، قلعه های باقی مانده از قرون وسطی و معماری گوتیک کاخ های پاپ ها است که به دولت واتیکان و قرن 14 میلادی تعلق دارند.

 از دیگر جاذبه های آن باید به جشنواره داوینیون اشاره کرد که فستیوال هنری است و برای نمایش، فیلم، رقص و تئاترهای خیابانی خود سالانه صدها هزار توریست را از سراسر جهان به سمت خود جذب می کند.

فرانسه
لیون

لیون جزو میراث جهانی یونسکو است و قدمت تاریخی 2 هزار ساله دارد. این پیشینه را می توان در خیابان های این شهر به خوبی احساس کرد و دید.

بیشترین تاریخ را می توان در منطقه Vieux Lyon این شهر مشاهده کرد که از دوره رنسانس باقی مانده است. همچنین باید به دو آمفی تئاتر لیون اشاره کرد که همچنان

نیز محل برگزاری انواع کنسرت ها هستند. اینکه لیون میان گردشگران ارزش بسیاری دارد اصلا عجیب نیست. این شهر مملو از مراکز خرید مدرن، بازارهای سنتی، جشنواره های فیلم و موسیقی و انواع موزه های فیلم، عروسک خیمه شب بازی و مینیاتور است.

فرانسه
سنت مالو

سنت مالو در اصل به عنوان قلعه ای برای حافظت از دهانه رودخانه Rance ساخته شد و قرن ها محل زندگی دزدان دریایی بود. اما اکنون همه آنها به جایی دیگر مهاجرت کرده اند

 و سنت مالو به یکی از پربازدیدترین شهرهای ناحیه بریتانی فرانسه تبدیل شده است. پیاده روی در خیابان های قدیمی و قدم زدن در سواحل وسیع این شهر از جمله جاذبه هایش

به شمار می روند. در این شهر جاذبه های دیگری همچون آکواریوم بزرگ، موزه و قلعه نیز وجود دارند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,برگزاری مراسم و ... در وبلاگ منتشر میشود.