عالی ترین تایم برای تور هند چه فصلی می باشد

نوشته شده توسط:ع6غ5فق قفث | ۰ دیدگاه

تور ارزان هند ؛ هندوستان با نام رسمی جمهوری هندوستان سرزمینی در جنوب قاره آسیا می باشد که پایتخت آن دهلی نو می باشد.گردشگری در  کشور هند از لحاظ هزینه ها بسیار بااهمیت است و به تندی هم در روند رشد است.

این هتل مجلل پنج ستاره از لوکس ترین و مجهز ترین هتل های شهر است که موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار بوده وبه مکان های دیدنی و توریستی مهم شهر نزدیک است .فروگاه بین المللی ایندیرا گاندی 22 کیلومتر و 14 کیلومتر از فرودگاه داخلی دهلی فاصله دارد . این هتل 5 ستاره دارای ساختمانی مدرن ، فضای داخلی لوکس و امکاناتی منحصر به فرد بوده و مطابق با استاندارد های هتلداری اداره می شود . سرویس پذیرایی در این هتل رویایی در بالاترین سطح به گردشگران تور دهلی عرضه می شود.

 

اتاق های هتل د سوریا دهلی نو از 244 اتاق و سوئیت استاندارد و خانوادگی مجلل تشکیل شده است که دارای اندازه های متفاوت ، مبلمان راحتی و تشکیلاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های لوکس به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میهمانان را تامین کرده و اقامت ایشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، حمامی مجهز به لوازم بهداشتی کامل ، کفپوش موکت، چای - قهوه ساز، میز کار، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

هتل د سوریا دهلی نو

هتل د سوریا دهلی نو

امکانات هتل د سوریا دهلی نو برای اقامتی به یادماندنی و بانشاط تنظیم شده ، به طوری که برای افراد مختلف رضایت بخش و سرگرم کننده است . از جمله امکانات تفریحی این هتل با شکوه می توان به : استخر های روباز ، باشگاه ورزشی ، ماساژ و اسپا ، سونا ، دسترسی به اینترنت در سراسر هتل ، فضای سبز، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، زمین تنیس و بیلیارد ، مرکز سلامت و آب گرم ، گلفروشی ، قنادی ، سالن زیبایی ، پارک کودک ، گیم نت ، صرافی ، نگهبان ، مرکز تجاری ، خدمات شستشوی لباس ، آسانسور ، انبار بار و چمدان ، حمام ترکی- بخار ، فروشگاه ، نمازخانه ، چایخانه سنتی ، پذیرش و تحویل 24 ساعته و ... اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان هند بروید .

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,برگزاری مراسم و ... در وبلاگ منتشر میشود.