چطور برای گردش نوروزی سریعا چمدان ببندیم؟

نوشته شده توسط:ع6غ5فق قفث | ۰ دیدگاه


چطور برای مسافرت عید سه سوته چمدان ببندیم؟


نوروز و روزهای تعطیل و سفر نزدیک آغاز شدن می باشد. قطعا با پوشش پلوخوری که نمی‌شود برویم

به دل طبیعت؛ همانگونه که با پوشش کوهنوردی نمی شود رفت ماهیگیری.  هرجایی لباس خاص

خود را میخواهد و برای اینکه در مسافرت آسوده باشید می بایست پوشش متناسب

 بپوشید. اگر عید نودوشش انگیزه ی سفر به هر جای ایران را دارید در این مطلب به شما

می‌گوییم که چه لباسی باید بپوشید و چه وسایلی همراه‌تان باشد. بایدها  و نبایدهای لباس‌ها در سفرها و مقاصد مختلف را از دست ندهید.

چتر همراه داشته باشید.

دلت هوای جنوب دارد؟
برای سفر به جنوب کشور صندل بهتر از کفش چرمی است. اگر کفش ورزشی می‌پوشید، باید هر روز جوراب‌تان را عوض کنید. چون در هوای شرجی جنوب، کاملا داخل کفش بو می‌گیرد.

* چند دست لباس بهاره یا پاییزه، بهتر است. شلوار جین با خودتان برندارید تا در گرمای غیرمنتظره عرق‌سوز نشوید. شلوار جین هم بعد از شست‌وشو خیلی طول می‌کشد تا خشک شود. لباس‌ها و شلوارهای نخی یا کتان بهترین انتخاب هستند.

* با خودتان لباس‌های غیرمحبوب‌تان را بردارید تا درصورت اضافه بار، بتوانید به‌راحتی از شرشان خلاص شوید.

* اگر برای مسافرت به جایی مثل کیش یا قشم می‌روید، بهتر است با خودتان کمترین میزان لباس را بردارید و لباس‌های موردنیازتان را آنجا تهیه کنید.

* لباس‌هایی با خود ببرید که بتوان با یک چنگ زدن در آب ساده عرقش را گرفت و سه سوت در آفتاب خشک کرد. اگر اهل شنا کردن هستید، مایو را فراموش نکنید.

می‌خواهید طبیعت‌گردی کنید؟
* کفش‌های محکم، ساق بلند و کفش‌هایی بردارید که زیاد نگران خراب شدن‌شان نباشید.

* کاپشن بادگیر، بالا پوش‌های نایلونی، دستکش و بارانی را فراموش نکنید.

* باید لباس‌های گرم و چسبان زیر لباس‌های‌تان بپوشید و لباس رو بهتر است الیاف مصنوعی باشد که باد را به داخل راه ندهد.

* کرم مرطوب‌کننده لب، کرم ضد‌آفتاب، کلاه پشمی و دستکش را فراموش نکنید. شال گردن کاربردی‌ترین لباس در هوای سرد است. هم گردن‌تان را گرم نگه می‌دارد و هم درصورت لزوم می‌توانید صورت‌تان را با آن بپوشانید.

* لباس‌هایی با رنگ شاد و روشن یا با تکه‌های براق بپوشید. این برای زمان گم شدن در کوهستان یا برای جا نماندن از اکیپ دوستان مفید است.

* اگر قرار است با کوله‌پشتی به مسافرت بروید، وسایل‌تان را جمع کنید و یک مدت با کوله‌پشتی همان نزدیکی‌های خانه‌تان قدم بزنید و ببینید می‌توانید برای مدت طولانی آن همه وسایل را حمل کنید یا نه. بهتر است شلوارهایی بپوشید که پایین‌شان کمی تنگ‌تر است یا اینکه می‌توانید از «مچ‌پیچ» استفاده کنید. عینک آفتابی هم با خودتان بردارید.

 

 بزن به دل جنگل
 * لباس‌های جیب‌دار بپوشید تا وسایل مختلف را در آنها جا دهید. بالاپوش‌تان حتما باید طوری باشد که حداکثر سطح بدن‌تان را بپوشاند. این‌طوری هم از سرما و رطوبت جنگل هم از نیش حشرات و شاخ و برگ درختان در امانید.

* کفش‌های راحت و محکم مثل بوت یا چکمه بپوشید. کفشی را انتخاب کنید که نگران خراب شدن آن در گل و لای نباشید. به‌طور کلی، شلوار ضد‌آب برای کوه و جنگل مناسب است.




    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

در این وبلاگ مطالبی در مورد اخذ اقامت و مهاجرت,دکوریشن و مراسم ازدواج ارائه میشود.مطالب دکوریشن در این وبلاگ در زمینه دکوراسیون و غیره می باشد.در زمینه مهاجرت و اخذ اقامت مطالبی در مورد مهاجرت به استرالیا , اخذ اقامت استرالیا و غیره ارائه میشود.مطالب مراسم ازدواج نیز با موضوعات تشریفات مجالس ,برگزاری مراسم و ... در وبلاگ منتشر میشود.